tiistai 24. toukokuuta 2011

22+6

Väsyttää, koko ajan väsyttää, ihan hirmuisesti väsyttää, voisin nukkua 24/7. Hempasta en nyt tiedä mitä se osoittaa, olisko siitä tää väsymys vai ei?? Rautaa en kauheasti voi syödä kun se ärsyttää vatsaa ja saa kamalasti närästämään ja sitten en nuku sen takia. Eipä se kai auta kuin odottaa jotta väsymys menee pois, pitäs vaan vielä muutama viikko jaksaa, sitten ois "talviloma". "Talviloman" jälkeen kolme viikkoa lomaa ja sitten ois kesäloma ja sen jälkeen oliskin jo äippäloma.. ihan kamalaa! En voi käsittää, enkä ymmärtää!

Mittarin mukaan nyt ois menossa 160 päivä ja jäljellä ois vielä 120 tai no, enää 120. Miten ihmeessä mä kerkeen tekee kaiken ennen vaavin syntymää. En mä jaksa tän väsymyksen keskellä tehdä yhtään mitään, just ja just jaksan töissä käydä ja sen jälkeen voisin vaan istua ja tuijottaa konetta kunnes on aika mennä taas nukkumaan. Enkä meinaa edes jaksaa töissä, pakko vaan kun ois viel kevätjuhlaa ja kevätretkeä ja sairaslomapäiviäkin jo liikaa tälle vuodelle.

Ja jos mä saisinkin jostain voimia ja pirteyttä niin miten mä mitään voin tehdä kun kauppakassien yksittäin kantaminen saa aikaiseksi sen että mua särkee ristiselkään ja jakoihin monta päivää tai kun erehdyn töissä kantamaan työkaverin kanssa 6v tyttölasta niin saan vihlovan alavatsan ja sen jälkeen pelkkä kävely, kyykkiminen ja seisominen sattuu tuhottomasti.

Mä en ala, mä en enää leiki teijän kanssa! Mä meen nukkuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suuret kiitokset kommenteista, ne lämmittävät kovasti mieltäni!