perjantai 13. toukokuuta 2011

21+2

Juuri nyt vituttaa bloggeri ihan sikana, voisin heittää samantien vesilintua koko systeemillä ja muuttaa muualle, mutta olen liian laiska siihen. Kuka perkele käski hukata mun eilisen tekstin! Arvatkaa jaksanko kirjoittaa sitä uudestaan, en todellakaan, en edes muista mitä olin siihen kirjoittanut vaikka asia olikin tärkeä. Masukuva siinä oli ainankin ja jotain perhevalmennuksesta, mutta mitä muuta.. toivotaan että saadaan se teksti takaisin vielä. Olen oikeasti maailman surkein uusimaan jotain joka on jostakin syystä menetetty, sillä kirjoitan tekstit aina sen hetken mielialan mukaan, enempiä suunnittelematta.. Voi kumpa en olis tänään iltapäivällä menny vahingossa päivittämään molempia välilehtiä jossa tuo eilinen teksti oli, harmittaa, väsyttää ja kiukuttaa!

Olen pahoillani myös teidän muiden puolesta, sillä jos ne kirjoittamani kommentit katosivat bloggerin sekoilun takia niin en jaksa kyllä niitäkään uudestaan kirjoittaa. Sori!

Sitä paitsi just nyt mä en luota bloggeriin ollenkaan enkä uskalla kirjoittaa tänne mitään sellaista minkä tahtoisin säilyttää, vaikka olis paljonkin kerrottavaa.

Tietääkö kukaan yrittääkö ne vielä saada ne menetetyt tekstit ja kommentit takaisin? Mä en osaa englantia niin hyvin jotta voisin asian itse jostain tarkistaa.

Edit.
Ilmeisesti kiukkuaminen auttoi =) Teksti on nyt palannut takaisin oikealle paikalleen, jee! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suuret kiitokset kommenteista, ne lämmittävät kovasti mieltäni!