tiistai 29. maaliskuuta 2011

14+6

Kävin juuri virtsateidenultrassa eikä se sieltä kauheasti mitään löytäny, jotain se hieman höpis jostain pienestä munuaisen laajentumasta jossain ylhäällä, mut sano et seurataan sitä sit viimeistään synnytyksen jälkeen. Ei kuulostanu kovinkaan huolestuneelta, mut odotellaan nyt tuloksia noista pissakokeista ja tuosta ultrasta, pitäs tulla ens viikolla.

Jotakin tosi positiivistäkin mun täytyy kertoo. Kaks tuntia ennen tota ultraa piti juoda litra nestettä, no minähän join ja voitte arvata et tunnin päästä oli jo pissahätä. Yhdeksältä mulla oli aika ja noin 8.20 olin sairaalan pihassa ja autosta noustuani en päässy edes suoraksi kun pissatti niin paljon. Menin sitten ja ilmottauduin ja samalla varauduin odottamaan ainankin sen 30 min, olihan mun aika vasta puolentunnin päästä.. vaan ihanaa! Kerkisin ottamaan lehden ja lukemaan siitä yhden kappaleen kun mun nimi jo huudettiin ja mä pääsin tutkittavaks! Siis melkein puol tuntia ennen kuin mun aika olis edes ollu. Aika moinen helpotus koska hätä oli jo kamala. Eikä se todellakaan helpottanu siinä vaiheessa kun se tutkija paineli sillä ultralaitteella mun vatsaa virtsarakon kohdalta :) Parikymmentä minuuttia sitä rääkkäystä kesti, mut sit pääsin vessaan ja vasta sen jälkeen puin vaatteet takas päälle.

Nyt mä ajon mennä takas nukkumaan et pääsisin tästä flunssasta torstaihin mennessä, saisin mennä takas töihin, eikä tartteis homehtua kotona kipeänä.

2 kommenttia:

  1. Voi ompa mahtavaa että löysin blogisi! Ihastuttavaa tekstiä, aion lukea läpikotaisin :)Kovasti tsemppiä raskauteesi! Olet jo ihanan pitkällä <3

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa Tiitu! Ja kiitos kovasti! :)

    Kävin pikaisesti kurkkaamassa sinunkin blogiisi, tosin vain ekaan tekstiin ja meinaan tulla vastavierailulle myöhemminkin :)

    VastaaPoista

Suuret kiitokset kommenteista, ne lämmittävät kovasti mieltäni!