lauantai 19. maaliskuuta 2011

13+2

Olen yrittänyt jo tammikuusta mennä moikkaamaan kummipoikaani (2v), vaan ekana taisin olla flunssassa, sitten iski pahoinvointi joka kesti pahana neljä viikkoa, sitten iski nämä munuaiskivet. Huomenna meinasin sitten mennä, vaan empä mene, nyt on vuoro kummipojan perheen olla kipeänä. No, menen kuitenkin äidin luokse ja samalla reissulla suunnittelin poikkeavani Ikeaan, en tosin meinannut isompaa ostaa, katsella nyt lähinnä :) Pikku tavaraa nyt varmasti lähtee mukaan, vaikka olen minä muutaman kerran käynyt Ikeassa ostamatta yhtään mitään.


Minulla on muuten oma epäilykseni mistä viime päivien kamala närästys on johtunut, oisko tuo paha paha antibiootti joka ilmeisesti myöskin hiivan sai aikaan :( No onneks se antibiootti kuuri loppui tänään, toivotaan et kunhan hiiva on hoidettu saadaan nauttia hiukan paremmasta.. alkaa kyllästyttää jo tää "sairastelu" ja valittaminen.

Mies muuten sanoi eilen saunassa, että kyllä hänen mielestään mun vatsa on alkanut hieman kasvamaan. Itse en kyllä kasvamista huomaa, mutta tunnen kyllä kohdun ja sen kuinka se painaa jos koitan esim istua liian etukenossa. Housut tosin menevät melkein paremmin kiinni kuin alkuun, ilmeisesti turvotus alkaa väistymään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suuret kiitokset kommenteista, ne lämmittävät kovasti mieltäni!