tiistai 7. kesäkuuta 2011

24+6

Mihin tää aika menee.. jotenkin tuntuu ettei nyt ole ollut aikaa blogia varten, kaikki aika menee ulkona pihalla. En mä siellä pihalla oikeastaan mitään erikoista ole tehnyt, lähinnä vaan pyörinyt ja ihmetellyt, sekä polttanu nahkani :) Viime viikolla laittelin kyllä kukkia ulos ja viikonloppuna meni lauantai anopin ja hänen miehensä vieraillessa. Tänään miellä onkin ollut kylässä miehen ystäväpariskunta joista naista en ole koskaan ennen nähnyt, kuullut hänestä paljon kyllä. Mukava päivä ja vieraat jäivät nyt yöksikin. Lisäks mulla on ollu tässä vähän muitakin projekteja meneillään joten kuhan niistä ja ens viikon lomasta selvitään niin ehkä mulla sit ois taas aikaa blogille.. ehkä :)

Tosin mä olen kyllä nytkin tavallaan lomalla, olen sairaslomalla tämän viikon. Ilomeisesti rehkin viikonloppuna liikaa ja sain ristiselkäni niin kipeäksi etten meinannu maanantaina sängystä ylös päästä, en tosin mielestäni nyt niin kamalasti rehkiny, en enempää kuin normaalina työpäivänäkään.

Ristiselän kivun lisäks maanantaina ylöspääsyä vaikeutti ilmeisesti kolmen supistuksen sarja tai sit ne oli jotain muuta kummaa.. soittelin kyl niistä äitiyspolille, mut en nyt oikein saanu selvää mistä ne ois voinu johtua. Mut itse veikkaan et ne oli jonkinlaisia supistuksia. Kummallisia alavatsan kiristyksiä ja vihlontoja jatku sitten maanantaina hieman pidempäänkin, mut aamun kaltaiset onneks loppu sen tunnin jälkeen. Ja koska ne aamun kaltaiset loppu, niin ei ne mua äitiyspolillekkaan pyytäneet. Ois sinne polille tietty varmaan voinu itsensä väkisin ängetä, mut en mä jaksanu huolestua liikaa kun muutenkin on ollu kaikenlaisia vihlomisia pitkin matkaa ja vaarattomia ne on ennenkin olleet.

Nyt on tänäänkin ollu ihan hyvä päivä, mitään erityistä ei ole tuntunu missään ja vuotoja tai muitakaan ei ole ollut, joten en edes neuvolanlääkärille viittiny huomiseks aikaa pyytää, tosin en ole kyllä edes muistanu harkita sellaista eilisen jälkeen :) Jos ne vihlonnat ja muut nyt takas palaa tai pahenevat niin pitää sitten arvioida taas tilannetta uudestaan, ihan vaan ettei paikat rupee avautumaan ennen aikojaan tai se huomataan jos niin pääsee käymään.

Oli mulla tuossa lauantai iltanakin kai jonkinlainen supistus, naureskeltiin miehen kans illalla sängyssä mun facebookin statukselle ja kommenteille ja yht'äkkiä alkoi alavatsalta vihlomaan. Vihlonta paheni ja levis ja vatsakin tuntu kovalta. Jonkin aikaa sitä sitten kesti ja vihlonta alkoi sitten pikkuhiljaa hellittämään. Kaippa se jokin supistus oli ja kaippa näihin nyt vaan saa tottua :) On mulla lisäks noita kivuttomiakin harjoitussupistuksia, välillä vaan huomaa kuinka vatsa kovenee ja tuntuu hieman "ahdistavalta".

Mut muuten täällä kyllä menee tosi mukavasti, piskuinen jumppaa vatsassa ja äityli vielä iloitsee jokaisesta liikkeestä, myös niistä jotka osuu virtsarakkoon ja suoliston :) Että eipä tässä jaksa liikoja huolehtia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suuret kiitokset kommenteista, ne lämmittävät kovasti mieltäni!