torstai 22. joulukuuta 2011

Tunnustus

Sawa oli viskannut minua jo aikoja sitten tunnustuksella.. Kiitos kovasti sawa!

Ohjeet ovat seuraavanlaiset:
- Kiitä tunnustuksen antajaa
- Tee aiheesta postaus
- Vastaa kymmeneen annettuun kysymykseen
- Anna tunnustus 10 blogille, jotka mielestäsi ansaitsevat sen.

Kysymykset ja vastaukset:
1. Lempiväri: Omissa vaatteissa pinkki ja musta, muuten lila, limenvihreä, turkoosi. Viime aikoina etenkin tuo turkoosi
2. Lempieläin: Tuo meidän rakas koira
3. Lempinumero: 9 tai nykyisin myös 5 :)
4. Paras alkoholiton juoma: Omena limppari
5. Facebook tai Twitter: Facebook
6. Intohimoni: Vauvan vaatteet ;) No oikeesti kai karkit :)
7. Lahjojen antaminen vai saaminen: Mun on pakko sanoa et saaminen, koska oon ehkä maailman huonoin keksimään mitä ostan lahjaks. Mun mielestä, kun se mun antama lahja pitää olla täydellinen :)
8. Mieleisin kuvio tai muoto: sydän
9. Paras päivä viikossa: lauantai
10. Lempikukka: orgidea

Haastan: Jätän nyt haastamatta, naputtelen tätä puhelimella ja sen kautta linkityäminen menee liian haasteelliseksi. Enkä jaksa muutenkaan etsiä nyt haastettavia, tähän, kun on varmaan kaikki jo aikoja sitten vastannu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suuret kiitokset kommenteista, ne lämmittävät kovasti mieltäni!