maanantai 23. tammikuuta 2012

Paskan mutsin kurja fiilis

Meillä on ollut nyt parin päivän ajan paska äiti.. Joko se tässä iässä alkaa? Mä en ole toipunu vielä niistä ensimmäisistä paska äiti kuukausistakaan, miten mä tän jaksan??

Poika on kiukunnut minulle lähes kaikesta, minun seurani ei tunnu aina kelpaavan ja erityinen raivon aihe on äiti ja tissi. Isi meillä kyllä saa hymyn ja nauruja, äidille hymyillään silloin kun äiti ei katso, mutta kun katsoo niin käännetään pää pois. Monta huutoa päivässä ja monta tuntia syömättä, kun ei sitten millään kelpaa. Poika itkee kyyneleitä ja äitikin melkein itkee kyyneleitä, ainakin salaa yksin ollessaan nielee niitä.

Mistä tämä johtuu? Onko tää joku vaihe? Millon tää menee ohi? Liittyykö tää jotenkin omaan sänkyyn opetteluun? Liittyykö tää jotenkin ilmavaivoihin? Liittyykö tää jotenkin vyöhyketerapiaan? Loppuis jo, mistä ikinä johtuukaan!

6 kommenttia:

  1. Voimia tulin toivottelemaan. Elä turhaan tunne oloasi paskaksi mutsiksi, sä olet parasta mitä sun vauvasi voi saada <3. Tissirähinävaihe kuulemma tulee juurikin tuossa iässä, joten täysin normaalia ettei tissi kelpaa. Kelpaako pullo? Toiset vauvat vieroittavat itse itseään tissistä pulloon...näin olen kuullut. Pysyt vaan tiukkana ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tiia!
    Paska äitu päivät loppuivat onneksi lyhyeen, vaikka toki äiti on edelleen paska useammin kuin isi joka ei ole sitä oikeastaan koskaan, mutta se taitaa vain olla meidän äitien kohtalo kuunnella enemmän kiukkua ja kitinää.
    Poika ei osaa juoda pullosta, osasi heikosti ensimmäisen kuukauden, mutta unohti taidon ja nykyisin jyystää pulloa (ja tuttia) ikenillään. Pakkokin siis pysyä tiukkana tissin suhteen , vaikka kaippa tuo pullosta oppisi juomaan jos olisi pakko tai oma tahto kovin suuri, vaan onneksi ei ole ainankaan vielä :)

    VastaaPoista
  3. Niin ja Tiia, oletko laittanut salasanaa? En ole ainankaan saanut.

    VastaaPoista
  4. WHAT?! Olen laittanut heti silloin kun viimeksi sun mailin sain. Mä en käsitä... Mikähän hemmetti meidän bittiavaruudessa nyt tökkii. Kokeilen uudelleen!

    VastaaPoista
  5. Tiia: Sori se olenkin minä joka sekoilen :) Tai no mun sähköposti ei ole jatkolähettäny tuota sun viestiä jostakin syystä mun toiseen sähköpostiin, en tiedä sit miks kun kaikki muut se on jatkolähettäny :(

    Nyt mulla on kuitenkin onneks sun salasana ja kuhan on aikaa niin käyn läpi teidän kuulumiset :)

    VastaaPoista

Suuret kiitokset kommenteista, ne lämmittävät kovasti mieltäni!